qrcode nurly bolashak khobda.edu.kz

Модель ұлттық құндылықтарды балаларға ерте жастан толыққанды дамытудың заманауи теориялармен үйлестіруге бағытталады.Модель міндеттерінде көрсетілгендей қазіргі заманғы теорияларды ұлттық ерекшеліктермен үйлесімді ұштастыру,зерттеу жұмысының мәдиениетін қалыптастыру.Ойын  технологиясының  басты  мақсаты - мектепке дейінгі және балалардың даму деңгейін толыққанды мотивациялық негізін қалыптстыру үшін,дағдылар мен қызмет шарттарына   жұмыс істеу.Ойын технологиясы ұйымдастыру талаптарына сәйкес болуы тиіс.Технологиялық жүйе,ғылыми база,жүйелілік,басқарылуы,тиімділігі,жаңадан өндірілуі.Ойынды таңдау балалардың қызығушылығын танытып,ойынға белсенді әрекет етеді және нәтижесін алады.Ойын технологиясының басты компоненті-педагог пен балалардың тікелей және жүйелі қарым-қатынасы. Балабақшамызда балалардың ұлттық тұлғасын қалыптастыру мен дамыту үшін ең алдымен оның жас және дербес ерекшеліктерінің психологиялық-педагогикалық негіздерін есепке ала отырып,ұлттық тәрбие  беруді ұлттық психологияның негізгі ұстанымдарына сәйкес жүзеге асырамыз.Дидактикалық ойындар арқылы ұлттық құндылықтарды дәріптейміз. Танымдық-дамытушылық ойындарды ойлап табу ұйымдастырылған іс-әрекетінде баланың танымдық,зияткерлік дағдыларын дамытады. Ұлттық ойынды ұтымды пайдаланса балада өз бетімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады,білімге құштарлығы артады,халықтың асыл мұрасын бойына сіңіріп,ұлттық сананы қалыптастыруға болады.Балабақшамызда  ұлттық тәрбие бағытында "Киіз үй" дамытушы бизибордын құрастырдық. Ұлттық өнерге қызығушылыққа ,сүйіспеншілікке,балаларға ұлттық сәндік-қолданбалы өнер түрлері-зергерлік бұйымдар,ұлттық киімдер,киіз үй жабдықтары мен оның жасау жиһаздары мен оларды өрнектеген ою-өрнек түрлерін таныстыруда дидактикалық ойындар жинақталды.

Мысалы:"Бірдей екі торсықты тап","Қандай суреттің сыңары жоқ","Қуыршақтың көлеңкесі қайсы","Бірдей ою-өрнегі тақияларды тап" т.б.ойындық-тапсырмалар балалардың ырықты зейіндерін дамытып,дүниетанымдарын кеңейте түседі.Коммуникативтік дағдыларды дамыту мақсатында  мнемо кесте арқылы киіз үй туралы қысқа тақпақтар жаттау,киіз басу технологиясын айту,Тиым сөздермен сабақтасқан мақал-мәтелдер,тақпақтарды қолдану баланың есте сақтау қабілетін,тілдерін ширату,көңіл-күйлерін сергіту,ерік-жігерін дамытады.

Шығармашылық дағдыларын дамыту ұлттық аспаптарды,ұлттық ыдыстарды ,ұлттық киімдерді дидактикалық ойындарға қолдану баланың сана сезімінің,сөйлеу,ойлау тәсілі,өз ұлтының мінез-құлқы,мәдениеті мен әдебиетінің айырықша белгілері ойын арқылы жеткізіледі.

Әлеуметті-эмоцианалды дағдыларды қалыптастыруда салт-дәстүрлер,ұлттық ойындар,ұлттық өнер этнопедагогика бағытында жас ерекшеліктеріне сәйкес ойындар баланың ұлттық болмысына зор ықпалын тигізеді.

Физикалық қасиеттерді дамыту бойынша мектеп жасына дейінгі балалар ойнайтын "Ақ сандық,көк сандық" ойыны барысында киіз үй бизибордында суреттер арқылы өлең мәтінін айтып,мәтін аяқталған соң,қарсыласын арқалай жөнелу сияқты әрекеттер зейінді неғұрлым тез аударуды талап етумен бірге ұшқыр ойды талап етеді.Қамшы өру ойыны ұл балалар үшін де өте қызықты жүзеге асады.Киіз үй бизиборды әмбебап заттық орта десе болады.Сюжетті-ролді  "Ұлттық дүкен","Сиқырлы домино","Құрақ көрпе","Өнер салоны" шаш өру,"Сиқырлы қоржын","Қыз қуу" үстел үсті ойындарын да  киіз үй бизибордын пайдаланып ойнай алады.. 



12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11 12.11.22 11


10.11.22 1 10.11.22 1 10.11.22 1 10.11.22 1 10.11.22 1 10.11.22 1 10.11.22 1 10.11.22 1 10.11.22 1


11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1 11.11.22 1


10.11.22 11 10.11.22 11 10.11.22 11 10.11.22 11 10.11.22 11 10.11.22 11 10.11.22 11 10.11.22 11



22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 22.10.22 1 


21.10.22 31 21.10.22 31 21.10.22 31 21.10.22 31 21.10.22 31


21.10.22 22 21.10.22 22 21.10.22 22


21.20.22 11 21.20.22 11 21.20.22 11  21.20.22 11 21.20.22 11 21.20.22 11 21.20.22 11 21.20.22 11 21.20.22 11 21.20.22 11 


  21.10.22 1 21.10.22 1 21.10.22 1